استراتژی های دیجیتال مارکتینگ
خدمات کمپین
کمپین تبلیغاتی مجموعه ای از فعالیتهای یکپارچه تبلیغاتی در پلتفرمهای دیجیتال است. از ملزومات این کمپین این است که علاوه بر استفاده از تمامی ابزارهای تبلیغات آفلاین از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات دیجیتال نیز بهره ببرد. خلاقیت در ایدهپردازی، نحوه اجرا و مدیریت رسانههای متنوع از مهمترین عوامل موفقیت یک کمپین است.
دیجیتال مارکتینگ نگرش کلی بازاریابی را از راه روش های مشخص برای بهبود موقعیت کسب کارها و رساندن پیام آنها به بازار تبعیت میکرد را تغییر داد و طی یک دهه به یکی از ارکان اصلی برنامه های بازاریابی برندها، کسب و کارها و شخصیت ها تبدیل گردید.
در عصر دیجیتال، حضور مستمر در فضای آنلاین میتواند موجب سهولت در شناسایی و کشف نام تجاری و محصولات شما گردد و نقش فزآینده ای در تثبیت نام برند در ذهن مخاطبین و دیجیتال برندینگ ایفا کند. در این راستا خدمات دیجیتال مارکتینگ پس از آنالیز کامل برند، اهداف، فضای رقابتی، پرسونای مخاطبین و تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ ارائه می گردد.


فرآیند اجرای خدمات
تدوین استراتژی: فاز نخست در فرآیند اجرای خدمات دیجیتال مارکتینگ، تدوین استراتژی پویا و انعطاف پذیر بر اساس اهداف و برنامه کلی بازاریابی شما می باشد. استراتژی دیجیتال مارکتینگ پس از ارزیابی کامل کسب و کار، بازار رقابتی و مشتریان شما تدوین میگردد و هدف از آن ایجاد مزیت رقابتی، یکپارچه سازی برنامه ها و استراتژی های اجرایی دیجیتال مارکتینگ است.
ایجاد ترافیک: هدف اصلی از تدوین و اجرای استراتژی دیجیتال مارکتینگ، افزایش آگاهی از برند در فضای آنلاین می باشد که با ایجاد ترافیک بالا روی وب سایت و رسانه های اجتماعی شما اجرا می گردد. در این فرآیند سعی میکنیم تا علاوه بر نمایش مناسب برند و محصولات شما در فضای آنلاین، مخاطبین و بازاری را که در جستجو کالا و خدمات شما هستند را جذب و به چرخه فروش هدایت کنیم.
افزایش نرخ تبدیل: پس از ارزیابی استراتژی دیجیتال مارکتینگ و افزایش ترافیک روی پلتفرم های آنلاین، اقدام به آنالیز حرکات و رفتارشناسی مخاطبین شما می کنیم تا با بررسی علایق و خواسته های آنها، برنامه اجرایی را توسعه داده و نرخ تبدیل را افزایش دهیم.
دیجیتال مارکتینگ ۳۶۰ درجه
دیجیتال مارکتینگ ۳۶۰ درجه راهکاری است که ما جهت ایجاد کانال های موازی با توجه به نوع حرکت و نحوه جستجو مخاطبین شما از مرحله کشف تا فروش و افزایش نقاط تماس آنلاین برند، اجرا می کنیم. در این پروسه با آنالیز رفتار و واکنش مخاطبین در نقاط تماس مختلف، برنامه ها و استراتژی های اختصاصی را برای حفظ، نگهداری و افزایش وفاداری مشتریان برنامه ریزی و پیاده سازی می شود. مدت زمانی که مخاطبین شما در کانال های مختلف صرف میکنند و نحوه حرکت آنها در وب سایت از برنامه های اجرایی در این پروسه می باشد و با آنالیز رفتار مخاطبین، نسبت به تقویت نقاط تماسی که بیشترین بازگشت را برای شما داشته باشد، اقدام می کنیم.
تعریف بازار هدف
اولین فاز برنامه دیجیتال مارکتینگ ۳۶۰ درجه، تعریف بازار هدف، بررسی نیازها و پلتفرم هایی است که مخاطبین تان در آن حضور دارند. ما با تهیه پرسونای کامل و رفتارشناسی مشتریان و بازار هدف شما، مسیر حرکت و نقاط تماس تاثیرگذار در تصمیم گیری و انتخاب یک برند را بررسی می کنیم و با بخش بندی آنها بر اساس مولفه های مشخص، برنامه ها و استراتژی های کاربردی دیجیتال مارکتینگ را تعریف میکنیم.
طراحی و ساخت کانال های موازی دیجیتال
پس از تعریف بازار هدف و بخش بندی آنها، اقدام به ایجاد حساب و ساخت کانال های موازی در فضای آنلاین می کنیم. ایجاد هویت یکپارچه برند در تمامی کانال ها و ارتباط بین رسانه ها، وب سایت و سیستم های تعاملی آنلاین از برنامه هایی است که در این فاز اجرا می شود.
ساخت هویت یکپارچه
یکی از فاکتورهای اساسی و مهم در دیجیتال مارکتینگ ۳۶۰ درجه، ساخت هویت منحصر به فرد و منسجم برند در تمامی کانال ها و سیستم های دیجیتال می باشد که در افزایش تجربه کاربری و دیجیتال برندینگ نقش مهمی ایفا می کند.
ارزیابی موفقیت کانال های موازی
در طول پروسه دیجیتال مارکتینگ ۳۶۰ درجه، با ارزیابی کانال ها و استراتژی های اجرایی، میزان موفقیت و بازگشت هر کدام را ارزیابی و نسبت به توسعه و بهبود آنها اقدام می کنیم.